Birthdaypresents

Hela amigos!
Har inte gjort något inlägg sen onsdags, vet att det var längesen! Men jag har inte kameran hemma... Pappa tog med den till fjällen. Så jag har inget att skriva om och och kamera som jag skulle kunna ta snygga bilder med.

Men det är många som har bett mig lägga upp bilder på vad jag fick!
Jag tänker inte lägga upp bilder, men jag kan skriva om vad jag fick!
Lägger upp bilder på efter Barcelona!


Jag fick:
En iPhone 4S
Gröna Lund guldkort
En svart bikini
500 kr
En bok att rita kläder i
Ett halsband
Ett armband
HM presentkort på 150 kr
Solglasögon (pilot)
Glasögonfodral
En stickad väst

Tror det var allt!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Alvina!

GRATTIS!! Vilken färg på Iphonen? :)

2012-04-07 @ 13:42:04
URL: http://alvinalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0