På väg till Astrid Lindgrens Sjukhus

Sitter i ambulansen på väg till Astrid Lindgrens barnsjukhus!
Asså jag är så jäkla klantig!
 Snubblade på några kuddar som låg på golvet, och föll handlöst ner till golvet och sen landande på armen under kroppen!
Så den är typ bruten! Kan inte röra fingrarna! Slog i huvudet också, så svimmade av en liten stund också!

Asså är fett ledsen för att jag har ont, och att jag inte kommer att kunna bada eller att träna i Barcelona på påsklovet! Men jag kommer nog att följa med och typ kolla på!

Ambulansföraren Lars är fett schysst! Och hon som sitter bredvid mig och ger mig smärtstillande heter Lollo och är hur rolig som helst! Trivs faktiskt här! Haha!
Mamma och pappa kommer till sjukhuset med bilen, medans Sebastian (min kusin) tar hand om Olle och Anna.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Felicia

va tråkigt :(

2012-04-02 @ 20:01:38
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0