Sent inlägg

Blir ett väldigt sent inlägg nu! Men hoppas att det går bra?Vilket jag tror?

Idag efter skolan så stack jag, Emma och Frida till Vällingby för att köpa present till min mamma och hennes syster.
Köpte **** till henne. (kan ju inte säga!)
Men hittade lite grejor till mig också!
Det blev: Fit Me foundation 139 :- (bra pris!)
Tre trosor från Gina Tricot 149 :- (BILLIGT!)
En DKNY parfym 165 :- (sjukt billigt!!!)
En ögonfransböjare 39 :- (skönt pris!)
Och så köpte jag godis! Hihi! Kommer ju att äta sjukt lite godis eftersom jag ska få tandställning! Det är inte bra för tänderna då, det blir ju så svårt att "få rent" då!
Så man passar på nu fram tills på onsdag!

Lägger upp bilderna imorgon på vad jag har köpt!

Har sovmorgon imorgon. Börjar 10:25, vilket är väldigt skönt!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0