Äntligen!

Är äntligen klar med engelska bertättelsen.
Skrev ett helt häfte, och jag stavar som en kratta så jag behövde rätta hela kvällen i dag och idag! (OMG!) Sitter och kollar på "Sveriges väsrsta bilförare" och äter på ett äpple...

Imorn så ska jag upp 06:25 för jag ska till Kronan i Sundbyberg, för att jag ska skaffa tandställning om några månader, så dom ska kolla på mina tänder.
 Är fett rädd och nervös! Tänk om jag ska dra ut några tänder! Kommer att dö då, och då vill jag inte gå till skolan, för då kommer jag ha ont och kommer att vara "förlamad" i kinderna och munnen, vilket typ betyder att jag kommer att dregla och blöda ur munnen! USCH!!!
 Hoppas att det inte blir så i alla fall!
 Kronans ingång....
Kiss And Hugs!

Kommentarer
Postat av: Vem?

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/sv/search/tinanj.se där isåfall så lovar jag att börja följa DIREKT! :)

2012-02-03 @ 14:10:37
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0