BrommaGymnasterna Hjälpare

Kom just hem från Annas gympa.
Har hjälpt hennes grupp med att plocka undan matrial och såg till att dom inte bröt nacken när dom skulle göra vålter och annat.
Det var väl helt okej, kanske ska göra det en gång ttill. Det dåliga var ju att man inte fick betalt!
För om man fick betalt så skulle jag absolut gjort det igen!
Jag har ju gått på Bromma Gymnasterna, så jag kan ju en hel del!...

Aja, fick en semla när jag kom hem! Mums!
Det är Semlasdag på tisdag, så man får ju tjuvstarta lite! haha!

Imorn har jag valt musik som ett ämne hela dagen.
Vi ska spela in en låt i vår musikstudio i skolan. Man får komma på en låt eller så ska man välja en låt som man kan eller som man tar ut texten från internett. Ska bli kul!

Imorn är det också disco vid elverket på Lidingö...
Hade tänkt gå, men ingen ville/kunde gå med mig. Så det blir väl att stanna hemma fremför TV:n eller vara hemma hos en kompis.

     Kiss And Hug!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Gott med semla! :)

2012-02-16 @ 22:47:17
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0