Hos Östlin's

Är hos Östlin's nu.
Sitter och kollar på en film på 5:an som heter någonting. Vet inte riktigt vad den heter...
Vi ska äta glass nu med frukt. Lite sent kanske, men det spelar ingen roll! Hehe

Kollade ni på Melodifestivalen?
Det gjorde jag! Och i år var bidragen faktiskt inte bra! Inga av dom!
Och Sean Banan var ju typ värst! Vad höll han på med? Haha! Låtens namn, "Sean Den Första Banan" what the fuck!? Så står är han faktiskt inte, vilket han typ tror!
Aja, nu ska jag inte sitta här och tok dissa Sean Banan! Saken är bara att jag diggar honom så väldigt mycket!...

Garvar ihjäl mig! Appen säger att min mamma är lik Woody Allen! Han är ju typ 80 år!? Haha!
Kiss And Hug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0