Långvarig nervositet!

Var ju hos Kronan idag och var hos tandläkarn som kollade mina tänder och vi bokade när jag ska få tandställning. Och det blir den 18:de april! Längtar men ändå inte...
Vi bokade den  18:onde april för jag vill ha det efter Barcelona med laget. Det tycker jag faktiskt var rätt smart! :D (haha, skryyyt!)

Är sjuk också, så jag stannade hemma och myste med glass och äpplen. Har sjukt ont i halsen och huvudet!

Ikväll ska vi pröva på att göra "massamahn". Det är en thailänsk maträtt.
Nu ska jag gå och fika vid matbordet med mamma, Olle och Anna. Mamma svängde förbi "Sockerknutet" eller vad det heter, och köpte en var sin  chokladboll. Men dom är lika stora som min hela näve! OMG!
Så vi kommer dela på två stycken allihoppa.

Kiss And Hugs!

Kommentarer
Postat av: Vem?

följer dig nu, nu får du följa mig annars tar jag bort dig :)

2012-02-03 @ 16:12:06
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0