Odd Molly

Har köpt en ny Odd Molly munkjacka idag! :D

Jag och mamma hade just ränsat ur mina låder med kläder, och kollade vad som var urväxt och vad som jag inte gillade. Och då märkte vi (speciellt jag) att jag har typ Inga kläder!
Sen skulle jag, mamma och pappa skulle ut och gå lite här i Bromma/Nockeby, men på något sätt så blev det så att jag och mamma var på väg till Ikea med bilen.
Mamma frågade mig om jag ville svänga in på  Barkarby Quality Outlet (vilket jag ville såklart!) då var kl 15:30 och vi trode att affärerna stängde kl 16:00. Men när vi kom fram så såg vi att det stängde 17:00! (Yees!).
Så först gick vi in på Odd Molly och tittade runt. Det var då jag hittade munkjackan, men jag köpte inte den då för mamma tyckte inte att det var min smak typ.
Gick runt lite på andra affärer, men hittade inget som jag ville ha.
Gick tillbaka till Odd Molly och köpte munkjackan! (Yeeeah!)
Är sjukt glad över köpet och älskar den sååå mycket.
Ni kanske inte kommer att se vilken färg den är på bilden. Men den är mörklila, lite rödrosa. Svårt att förklara!

Fick en tröja från Hollister av mamma igår, men jag gillade inte den. Så jag använde pengarna från den tröjan till munkjackan. (om ni hajar!?)

TACK MAMMA! PUSS!

 Hollister tröjan jag fick av mamma igår
 Nya tröjan. Den ser väldigt röd ut på bilden! haha!

Kiss And Hug!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-19 @ 18:53:27
Postat av: Anonym

Odd molly är väl ett tant märke :0

2012-02-19 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0