Vinter Bilder

Kom just hem efter att ha varit ut i ca 1 timme och tog bilder.
Ibland har jag bra och dåliga dagar när  jag ska ta foton. Idag var det väl inte så bra.
Ni kanske inte ser vad det förreställer, men jag hoppas att ni gör det!

Blåbärsris med snööverdrag
Mina fötter
Bilspår
Grus
Trappa
Isklump på vassen
Stenvägg
Tegelvägg's hörn
Båt som ligger i isen
Istappar
Istapp

Hoppas att ni gillar bilderna.
Ni kanske tänker: Vad tar hon för bilder?
Jaaa du... Jag vet allvarligt talat inte! Ibland får jag bara några idér när jag ser något intressant. Men allt blir ju inte alltid bra!

Kiss And Hug!

Kommentarer
Postat av: Thitti

Fett snygga bilder!

Vad för kamera tog du bilderna med? :) <3

2012-02-06 @ 16:01:11
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0