Bilder från slutet från förra året...

Här kommer några härliga och roliga bilder med mycket minnen bakom!
 Jag och min fina farmor på julafton! ( usch bild på mig!)

 Julklapps utdelning
 Jag älskar dig farmor!
 Syster
 Spelar MixMax på juldagen
 Nu fan ska det spelas twister. Satsade pengar! Haha!  Blev lite för mycket tryck, så jag rammla!... Oups!
 HÖÖÖG!
 Skrattande åskådare
 HAHAHA! Olle är uner min kusin Chrille!
 Annan vinkel...
 CRAZZZY!
 Nyårs middag
 GOTT NYTT ÅR!!!
 Har kul medplåsgrejen... Hehe
 Sing Star tunering mot killarna. (insatt man är...) haha!

Det var typ alla ok bilder frpn spurten från förra året. Hoppas att ni enyoj bilderna och mina fina instickande kommentarer!

Kiss and Hugs!
Ps! Kommentera gärna om ni undrar något, vill fråga något, eller bara allmänt vill kommentera. För det blir så mycket mer roligt att blogga då, för jag ser att ni är där, men ser inga kommentarer!  Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0