Facebook status

Har en status grej på faebook där ni skulle gilla, så skulle jag skriva vad jag tycker om dig!
Så här kommer det! :D
Lovisa Lollo Lanryd - Sjukt söt tjej som aldrig han hålla sin mun stängd! Haha! Puss
Suzan Barkiran - Söt och snäll tjej, skulle vilja känna bättre än vad jag gör! "Älskar" spanskalektionerna!
Matilda Alsterma - Älskar dig gumman! Bästa minnerna med dig och du är en av mina bästa barndomskompisar!
Klara Magnusson - Sjut kul att vara med dig, och har det alltid bäst på mentorlektionerna med dig!
Thitti Bandstigen - Sjukt söt och snäll, vill gärna känna bättre!
Hanna Grönberg - Har det bäst med dig! Sjukt många minnen och du är en av mina bäst barndomskompisar!
Felicia Strömgren - Sjukt söt och underbar! Plus att du är bäst på fotboll!
Mickaela Storker - Tjejen med bäst humor! Snäll, gullig och bästa backen!
Kalle Alfreson - Hittar alltid på något kul med dig! Har så sjukt många bra minnen! Bästa kusinen!
Clara Myringer Rasmussen - Kan inte komma på en dålig dag med dig! Önskar bara att vi kunde vara med varandra mer än vad vi gör nu! Och du är en av mina bästa barndomskompisar!
Bella Kock - Har otroligt många niceiga minnen med dig! En av mina bästa barndomskompisar! (Vi och våra foton!)
Malin Nordqvist - Söt och sjukt snäll. Blev helt tyst när du var i USA på mentornlektionerna! Haha!
Amanda Perlind - Fan vad du är nice! Har så kul med dig! Puss
Julia Fresk - Sjukt söt , men skulle vilja känna mycket mera! ( Hade sjukt kul när vi bakade pepparkakor hos Bella!)
Emma Nylèn - Min lilla blondikompis! (Vi på mentorlektionerna, hajar ingenting!) Haha!
Emmie Storker - Bästa vänster dojja och bra topp!
Erika Skårman - Söt som din lillasyster!
Emelie Dumont - Kul på vägen till skolan i 5:an!
Matilda Linderoth - Fett gullig på alla sätt och vis! Har fett kul med dig, men vi är inte så ofta med varadra! :(
Elisa Soler - En gullig tjej med fint hår!
Märta Sund - Gick gympa när vi var 5 år. Minns att vi hade kul! Kommer du ihåg!?
Nick Nejad - Humor... 1... 2... 3... POTATIS!!!
Pernilla Eriksson - Snällaste och omtänksammaste tjejen i Capella!
Julia Debove Häggström - Hade så sjukt kul med dig i fjällen och varje minut med dig! Saknar! Har inte sätt dig sen 5:an!
Tekla Hjärtstam - Många minnen! Kan inte beskriva dig! Är för svårt!
Hoppas alla blev nöjda med era svar!
Kiss And Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0