Förlåt för dålig upptatering!

Förlåt för dålig uppdaterning! Men har inte kunnat blogga för att jag har haft fullt upp med att plugga till SV-talet.
Aja.. Talet gick väl bra, tabba mig lite för att jag var så nervös. Men det är glömt och just nu så är jag bara lättad att det är över!

Nu sitter jag och lyssnar på One Direction (Y) och surfar lite inne på nätet.
Harry fyller 17 år den 1/2 och då ska jag skicka ett brev till honom! Så ska börja skriva snart! Haha!
Kommentera gärna vad jag kan skiva i brevet! Har typ ingen fantasi just nu, för är så sur på mamma och pappa! Det behöver inte gå in på varför jag är så arg. Så skit i det!

Ikväll ska mamma och pappa bort på middag, Anna ska sova över hos en kompis och jag och Olle ska vara hemma ensamma. Det blir väl att sitta framför TV:n och chilla. Kanske blir lite snaks till det...  Haha, fettooon!)

På måndag blir det ROMME med skolan!
Ska gå upp 05:30 för att Alice kommer till mig 05:55. Ska vara i skolan kl 06:05 typ. Bussarna går 06:30! WOW!
Sen så åker vi skidor hela dagen, sen bär det av kl 16:15 typ.

Happy Brithday Harry! <3

soft dag!
Kiss And Hugs!

Kommentarer
Postat av: ♥ Julia H

Nu är januaris designtävling avslutad och vinnaren är utsedd! :) Klicka här för att se om det var du som vann: http://juliahfashion.blogg.se/2012/january/utkast-jan-28-2012.html

Kram!

2012-01-28 @ 18:10:47
URL: http://juliahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0