Noah helg!

Hemma igen efter att ha varit borta hos min kusin.
Det var jätte kul stt vara barnvakt åt Noah. Jag har ju varit åt honom många gånger förr, men ändå! Det var sjukt kul!
Vi bakade shokladkaka, såg på två filmer ( Rio och Mamma Mu) haha!
Sen så lekte vi en hel del med hans bilar.
Sen så råkade jag somna i soffan när vi såg på Mamma Mu, och jag vaknar av att en 3 årig kille vid namn Noah står 7 cm från  itt ansikte och skriker: Inte hova! ( han säger typ aldrig "S".)
Jag ba: nej, jag sov aldrig, jag bara vildade ögonlocken.
Noah: Jaha! Okej!
Sen somnar jag igen. Men då kom han och slog mig med en bil i huvudet, och då vakande jag på riktigt ( om ni förstår vad jag menar)
Sen när Annika kom hem så drog jag och familjen utom pappa hem till Felix, Jon och Sissi på middag.
Hade det jätte trevligt och hade så konstiga sammtalsämnen. Men det tänker jag inte ta upp! haha!

Nu idag så var vi på brunch hos dom. Och då kom även Nina Ha och hennes mamma Mariana. Nina Ha och Noah bodde på samma barnhem och adopterades samtidigt av Annika och Mariana. Och dom bor i samma stad rätt nära varandra. Världen är liten! Och till och med att dom var som syskon och sov i samma säng och det var dom två hela deras uppväxt på barnhemmet! Så läskigt!
Så vi lekte och "busa" som Noah säger!
Sen kom vi hem runt kl 16. Sen dess har jag bara suttit framför tv och datorn.

Vad har ni gjort idag? Kiss And Hugs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Chokladkaka! *

2012-01-07 @ 01:40:41
URL: http://getyourlook.blogg.se/
Postat av: Idarvilje

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-07-24 @ 11:21:50
URL: http://idarvilje.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0