Kan inte sluta!!!

Asså kan inte sluta lyssna på One Direction! Är helt såld på dom!
Lyssnar på youtube om och om igen. Försker söka fakt om mitt skol-project som handlar om klimat och så, men det går inte! Jag måste se deras videos!
Jag sjunger på deras låtar när jag ska försöka läsa faktan,men det går ju inte, för jag sjunger samtidigt! Ahh!
Åhh! Dom är för bra!
Ska vara barnvakt imorn med Clara (som är lika förälskad i One Direction som jag) och vi ska se "Fredag med Malin" och då ska hon till London och vara med Grabbarna i One Direction en hel dag!
Vi har satt alarm på tiden det ska gå, 19:40!  Ni får inte missa det! Är så in i helvete avensjuk på Malin!

Och ni måste bara lyssna på deras bästa låtar:

- What Makes You Beautiful
- One Thing
- Gotta Be You
- Na Na Na
 = LOVE!
Kiss and Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0