Kusin på besök!

Min kusin Noah är här nu!
Han är 3 år och kommer från Vetnamn.
En av mammas bästa kompis åkte till Vetnamn och adopterade honom, och min mamma fick följa med för att hjälpa henne.
Så vi säger (inom vår familj) att det är vår plastkusin.
Vi ska åka till ett badhus som ligger i Södertälje efter lunch.

När Noahs mamma Annika kommer så ska jag följa med dom hem till Bagarmossen och sova över där, för jag ska vara barnvakt åt honom imorn.
Sen på torsdag kväll så ska jag åka hem för att softa lite, kanske att jag är med kompisar.
Sen fredag förmiddag så ska min familj dit och äta bruch och dela ut julklappar.

Noah chillar framför tv:n.
Kiss and Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0