Myyysigt...?

Dramat från imorse!:
Jag och Clara sov i mamma och pappas säng, så jag sov inte i sängen där hon spydde på.
Anna vaknade och hon sa till mig och Clara att hon trodde att hon hade spytt i natt, så vi skulle kolla på golvet om vi såg det, Vilket vi inte gjorde då.
Sen typ 10 min senare så bad jag Clara om att hon skulle hämta något ur min väska så hon tog i väskan och skrek till och typ började nästan gråta.
Jag: - Vad är det!?
Clara: - Jag tog i Annas spya! Det är på din väska!
Då så skrek jag på Anna och pappa och dom kom upp.
Pappa tårkade det och Anna garvade och berättade att hon måste ha gått i sömnedn och att hon sov i sin säng (som är på andra sidan rummet) och gick till min säng och spydde och sen gick tillbaka, för när hon vaknade så låg hon i sin säng.
Jag och Clara typ var sååå äcklade så att vi nästan typ grät!

Resten av dagen var chill, åkte hem med buss kl 15:20 och kom hem för 30 min sen.

Lägger in ett nytt inlägg senare i dag!
Kiss And Hugs!

Kommentarer
Postat av: ♥ Julia H

sv; Kul att du är med och tävlar om en Design i Januari! :)

2012-01-22 @ 23:22:09
URL: http://juliahfashion.blogg.se/
Postat av: ♥ Julia H

Förresten, fyll i din mailadress så att jag kan kontakta dig ifall du vinner!

2012-01-22 @ 23:23:29
URL: http://juliahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0