Nu bär det av till stan

Ska till stan med Bella om 30 min.
Ska sminka mig och klä på mig riktiga kläder (går i pyjamas just nu... SKÖNT!)
Ska köpa maskara och kläder fån Hollister, för min maskara är typ helt slut, och dom har typ fått in ett nytt lager med kläder på Hollister sen jul:as.
Skulle igentligen åka skridskor med familjen på Judan, men behöver shoppa, så jag valde bort det, plus att jag kan inte stanna på skridskor och då kommer jag se ut som en tönt på isen, haha! (som om jag inte var en nörd nu då! haha!)

Det är skit fint väder idag, solen gassar, men det är ändå minus grader! Coolt!

Hoppas att ni får njuta ev er dag och att ni får ha det bra!
Kiss and Hugs!Det är mycket finare i verkligheten!(mina snygga och fräsiga skidor som står där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0