Snälla!?

Ni som läser det här, kan någon offra sig och göra en header åt mig?
Får panik över att jag inte har det, för min blogg ser ut som en hög med skit!
Så om ni vill hjälpa mig med en stor tjänst, så kommentera och skriv vart jag kan få tag på er. (asså inte så att jag ska slå er eller något sånt! , man kan ju uppfatta det på fel sätt!) men jag hoppas att ni förstår vad jag menar!
Om någon gullig och snäll kunde hjälpa mig,så det skulle betyda sååå mycket för mig!
Jag vet inte hur jag skulle kunna tacka er!?
Och om det blir fler som vill hjälpa mig, så skicka bilden på headern till mig på facebook eller på mail eller något! TACK!

Mitt facebook namn: Lisa Håkansdotter
Vad jag har för mail adress: [email protected]

Kiss and Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0