Tillbaka från Romme

Är tillbaka från Romme Alpin.
Hade skit kul med Amanda!
Är rätt besviken på dom andra tjejerna! (nämer inga namn). Dom igronerade oss och var allmänt sura på oss Utan andledning! Det var faktiskt inte okej!
Jag och Amanda ringde och ville åka med dom, men dom svarade.  Och vi vet att dom har kollat på mobilerna, och då borde dom ha ringt tillbaka!
Vi hade bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans, men dom åt ensamma! (sa inte äns till oss!)
Så om ni kan kommentera varför ni var sura och igronerade oss, så skulle jag kanske förstå varför, men vi har inte gjort något med mening om ni tycker att vi har gjort något!

Men jag hade skit kul jag och Amanda! Vi kör i samma takt och alltihoppa!
Körde samma backe typ hela tiden. (Solstinget) haha!
Men den är fett skön, och sittlyften var över den backen, så då kan man ju "styla" lite extra! Haha!
Tack för en underbar dag med dig Amanda! Puss

Kiss and Hugs!
Bild från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0