Tommy Hilfiger

Hej alla fina läsare! Igår så var jag och mamma på Ikea och köpte lite små prylar. Har tänkt att göra om mitt rum, så jag gick där och berättade vad jag ville ha i mitt rum. Haha! Sen helt plötsligt så träffar jag Matilda med sin lilla syster och hennes pappa där, så jag hälsade på dom.Trevligt,trevligt! Sen så gick jag och mamma till Stockholm Quality Outlet i Barkarby och vi letade efter jeans, vilket jag hittade! Köpte jeans, t.shirt,leggingsmjuskisbyxor och en plånbok från Tommy Hilfiger. Blev jätte nöjd med vårt kap! Sen kl 19:20 kom Amanda hem till mig och vi började skära grönsaker till dippen som vi skulle ha senare på kvällen när Bella, Tekla och Alice skulle komma, för att vi skulle ha "Lill-jul". Resten av tjejerna kom ca 10 min efter Amanda. Alice och Tekla hade köpt 1 kg godis till kvällen och Bella hade med sig chips och Amanda hade med sig hemmagjorda maränger ( som var fantastiska!). Sen så dansade vi runt "granen" ( det var min palm som jag har i mitt rum) och öppnade packet. Jag fick en parfym och en tvål av Bella. - Tack så mycket Bella! Sen så såg vi på Gladiatorerna och fetades oss med godiset, chips och gurkstavar med dipp. Sen blev det lite långtråkigt med Gladiatorerna så vi satte på "Björn Gustavssonthe movie". Garvar ihjäl mig varje gång! Sen så såg vi lite på Disney Channel och hade det allmänt mysigt. Sen kom vi till frågan: Vilka skulle sova över. Igentligen så skulle inte Bella och Alice sova över, men båda ångrade sig. Sen så ångrade sig Bella igen så hon åkte hem vid 11 tiden. Sen kom det STORA PROBLEMET! Vi skulle hämta madrasserna som var i Världens läskigaste källare! Vi gick ner till källar och var jätte rädda, men när vi kom ner så såg vi att dörren var ÖPPEN! Blev så jäkla rädda, men vi behövde hämta dom, så vvi ringe på min granne Alfon. Och han var så gullig och följde oss ner! - Tack Alfon!
Sen bäddade vi och låg och snackaed.
Familjen som hade varit på middag kom hem kl 01 så vi inte sov ensamma.

Idag så har jag och Tekla bara varit hemma. Alice stack kl 11 och Amanda kl 1.
Vi gick och handla till idergrienserna ( stavning) till vår blivade hemgjorda pizza till middag.
Tekla stack hem från mig kl 17.

Här är bilder från vad jag har köpt och fått i julklapp!
 Svart leggingsmjusisbyxa/jensaleggings - Tommy Hilfiger
 Rosa T-shirt - Tommy Holfiger
 Svart plånbok - Tommy Hilfiger
 Jeans-färgad jeans - Tommy Hilfiger
 Adidas parfym och tvål - Julklapp från Bella

Kiss And Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0