Välkommen!

VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Jag har haft en annan blogg som hette www.ljsh.blogg.se
Men jag hade några nyårslöften det här året. Och ett av löfterna var att:
- Skapa en ny blogg med bättre blogg än min förra.
- Bloggens inriktning ska vara: Mode, Designe, Skvaller, Min vardag och tips på hur man kan klä sig snyggt (enligt mig)

Jag bytte blogg för att namnet var SÄMST!
ljsh.blogg.se , vad är det för något namn!!!??
Ni som inte viste vad det betyde, det betyder:Lisa Johanna Sofia Håkansdotter. (det är mitt namn)
Och getyourlook döpte jag bloggen till för att jag ville att bloggensinriktning skall vara mode.

Kiss and Huggs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

design stavas inte med e på slutet

2012-01-01 @ 21:31:56
Postat av: Thitti

Men palla rätta hennes stavning hörru. Det här kmr nog bli en bra blogg!

2012-01-01 @ 22:36:52
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0