Yeeah!

Yeeah!
Tjänat 1200 kr på 1 dag!
Känner mig som än miljonär!( elr kanske inte än miljonär, men rik!) haha!

Ni kanske undrar hur jag kunde tjäna så mycket? Jo så här gjorde jag!:
- Hade godisförbjud i ett helt år, då tjänade jag 1000 kr.
- Och jag var barnvakt idag, då tjänade jag 200 kr.
Så det var inte något speciel mitod, men det funkar! ;)

Här kommer det några tips på hur du kan tjäna snabba och enkla pengar på en eller två dagar:
- Var barnvakt åt någon du kanske känner, kusiner, grannen eller kanske din kompis lill-syskon
- Städa huset
- Plocka ur diskmaskinen/tvättmaskinen och häng upp det på tvätten
- Tvätta bilen
- Stryk familjens kläder
- Klipp gräsmattan

Hoppas det tipsen kan göra så att du kan ha så mycket pengar som ni vill ha, eller mer!

Kiss and Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0