Earth Hour!

Idag ger jag er en uppgift som jag vill att alla ni gör!

Idag är det Earth Hour. Det menas att ni ska släcka alla era lampor i huset/lägenheten!
Det är faktiskit sjukt mysigt! Min familj brurkar äta "picknick" på golvet i vardagsrummet med massor av levade ljus. Ett bra tips!
Men idag ska min familj på en gala/konsert som min mamma och WWF har gjort.
Dom har bjudit in kändisar, Danny, Sarah Down Fire, Loreen m.m
Det är i en kyrka (väldigt stor) så dom beöver inga mickar.

Er uppgift: Jag vill att alla ska släcka alla lampor idag! Sen vill jag att ni ska kommentera hur ni "firade" det. Typ som om ni hade en picknick som min familj brukar göra, eller om ni satt framför brasan, spelade ett familjespel med levandeljus så ni såg något, eller  något annat!
För jag vill att Earth Hour ska nå ut alla och det ska fungera!
Jag vill minst se 10 st kommentarer imorn som det står att ni har släckt ner hela huset!


 Så här ska det se ut!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0