Frisören

Kom just hem från stan med mamma.

Gick på teater med skolan idag på Rådmanshuset. Teatern var inte så jätte bra, men helt ok!
Handlade om 3 st barn (men skådespelarna var vuxna) och en av barnen var en rom. Tänker inte berätta så mycket om den...

Sen så åkte jag, Amanda, Matilda och Tekla in till stan. Gick till Macdonald's och tog en glass, sen så hann jag inte vara med dom mer, för jag skulle gå och klippa mig.
Jag viste inte hur jag skulle ta mig dit!Vi var vid Gallerian och skulle till Birgel Jarlgatan. Så först så försökte Tekla förklara, men det gick inte så bra (haha) så ringde jag mamma så hon förklarde. Då gick det!

Klippte mig, prata med mamma och min frisör Lotta om att bleka mitt hår, tycker att min hårfärg är lite för mörk. Det vi kom fram till var att, efter Bracelona så ska vi se om jag har fått ljusarehår, annars så ska jag bleka det i topparna innan skolavslutningen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0