Healthy Breakfast

Har just ätit en riktig nyttig frukost!
Den bestod av: Ett glas smoothie och en råg macka med isbergssallad och paprika.
Det var fett gott och ska nog börja med det varje dag!

Börjar kl 10:25 idag (skönt!), så håller på att göra mig i ordning - sminka mig, torka och platta håret och klä på mig. Har en väldigt skön dag idag - NO första lektionen, sen lunch, sen idrott (ska se film idag på idrotten) och sen matte. Så dagen är väldigt kort och hyfsad skön!

Sen efter skolan så ska jag på dommarkurs, ska fylla på minnet igen på hur man gör.
Sen när jag kommer hem därifrån så blir det väl lite plugg...

Hoppas att ni har haft en awsome morgon älskade läsare!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0