Känner mig duktig!

Kom hem från Friskis & Svettis för dryga timme sen.
Tränade med Clara och Julia. Dom har medlemskort där, så dom viste vart man skulle gå och vad man skullr välja för program.
Men så såg dom något nytt som dom inte hade prova - styrketrning med tyngder!
Är så jäkla klen i armarna, och man använde tyngdstång (sånn tyngdlyftare använder) därimot så hade vi bara 10 kilo, men ändå! Höll på att dö i armarna! Haha!
När man låg på rygg så fick jag inte äns upp den (knappt)! Det är ju skrattretande!
Men ska gå dit flera gånger, ska skaffa medlemskort där. Men ska inte gå på sånt pass igen! Kanske yoga eller något vanligt pass istället!

Så känner mig väldigt duktig nu! Kännde mig profsig när jag gick i mina springbyxor och min vita t-shirt! Yeeah!
That's just so me! (Or NOOOT!)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0