One Direction's Day!

Idag är det One Direction's day!
Det menas att man ska rita en liggande "8" på sin handled, och i högra hörnet ska man skriva "Directioner"!
Hoppas att ni gör det - lixsom jag!
Visar bild!

Idag så hoppade jag över tränignen för att jag måste plugga till matteprovet som är imorn!

Mamma fick just ett besked av jobbet hon sökte som jag har skrivit om. Och dom sa att hon inte fick jobbet! :( Det ända som var "felet" var att hennes jobbarkompis som jobbade åt både KPA och Folksam, skulle inte ha så mycket tid åt KPA (där mamma skulle ha jobbat) så det skulle bli dvårt för mamma då. Och den det stod imellan mamma och den andra, var en miljöchef och kunde sånt som när arbetskompisen var borta.
Men alla och allt ville att mamma skulle få jobbet! Men Det var det lilla lilla saken att arbetskompisen inte hade så mycket tid med KPA som gjorde att mamma inte fick jobbet!
Så nu blir det en ledsen kväll för oss i familjen! :(

Ritade lite snett och ojämt!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0