Shopping

I söndags så var jag, mamma, Anna och Olle i Vällingby. Olle köpte en vårjacka och mamma och jag hade varit i Vällngby i torsdag, då hittade mamma en jätte snygg jacka. Den fanns inte i hennes storlek, så vi beställde den från en annan affär som låg i stan. Så vi hämtade ut den i går.
Jag köpte också ett par shorts från HM (från HM's barnavdelning! Haha!)
Sen så gick vi in på JC, och där såg jag en jätte fint linne', men det fanns inte i Vällingby. Och det var slut i stan och typ överralt förutom i Kista! Så en i personalen ringede dit, så dom i Kista la undan den.
Vi åkte dit, och så när vi kom dit så sa dom.- Oj!Vi märke att det hade blivit fel i systemet, så linnet finns inte här, det är slut!
Då blev jag ju lite snopen, men dom ska ringa när dom får in det ingen!

Sen gick vi till Gina Tricot, där hittade jag ett till par shorts!
Sen så gick vi bara och kollade på lite grejor!

Men nu ska jag visa er bilder på kläderna!
 Höga svarta shorts från Gina Tricot 249 :-
 Vita stickade shorts från HM's barnavdelning 149 :-
XOXO


Kommentarer
Postat av: Johanna

jättesnygga! :)

2012-03-20 @ 11:30:57
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0