Svar På Frågestunden

Pernilla om Frågestund!:
Hej!!!:)
1.Vad vill du bli när du blir stor???
2.Hemlig talang?
3.Finns det något du skulle vilja kunna göra?
4.Bästa platsen?
5.Favoriträtt?
6.Om jag ska baka något, vad tycker du jag borde baka?
7.Hur lång e du? :)
8.Favoritmusik? :)
Kram!<3

Svar:  1. När jag blir stor så vilja jag bli: Mäklare, Model, Designer, Artitekt (stavning) eller hemmafru.
2. Jag vet inte direkt om jag har en, men kanske att jag designar kläder i en barnbok som är gjord för det. (kan visa bild)
3. Hoppa fallskärm skulle vara sååå coolt!
4. På mitt ena land i Linköping. Det är sjötomt och det är typ alltid +25 grader i sjön!
5. Det är farmors portergryta. Den är underbar!!!
6. En kladdkaka med grädde och hallon, det är ju alltid gott!?
7. Jag är 171 cm lång! Lång som ett höghus!
8. Min favoritmusik är One Direction! (som ni alla nog kunde räka ut!?)


Anonym om Frågestund!:
Hört att du är skit duktig på att sjunga, skulle du kunna lägga ut en video när du sjunger?:)

Svar: Jag sjunger som en kratta! Så jag tänker inte lägga upp någon video! Tyvärr!...


Kiss And Hug!
PS! Lägger in bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!!:)

Finns det nån förmåga (som går att ha) som du skulle vilja ha...? Typ en talang...



Säg inte som ett höghus, fin längd!!:)

2012-03-06 @ 21:05:42
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0