Tandläkaren - Klart!

Kom just hem från tandläkaren. Det gick bra! Men jag hatar det fortfarande!
Ska få tandställning den 18 april - längtar inte! Men det ska bli skönt att få det avklarat!
Har inte ont ännu, men jag vet att det kommer göra ont om ca 1 timme.

Farbror är här, han ska bara äta middag här typ, så sticker han hem igen.
Men min kusin som kommer på söndag, och han ska bo här ända fram till skolan börjar igen efter sommarlovet! Fett nice!
Han är typ värsta geniet, så han ska hjälpa mig med matten (speciellt) och med andra läxor!

 Haha! Naill stöter på Miranda Cosgrove (Carly i ICarly)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

*niall...! Pleasee, ugh directionator..

2012-04-07 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0