Tjena, Tjena!

Tjena, tjena!
Ska ta på mig barnvaktsrollen nu!
Hade nog tänkt att vara ute idag med dom..? Vad tycker ni?
Har inte varit där sen veckan innan sportlovet! Länge sedan!

Skoladagen har varit lite konstig.
Vi redovisade vår sexuallkunskap grupparbete idag. Min grupp (Jag, Amanda P och Elisa) hade gonorré och dagen efter piller. Jag tänker inte berätta vad det är, men jag skulle säga några riktigt äckliga meningar... Men jag fick panik och började skratta och sa till Elisa att hon skulle säga det! Stackar henne, taskigt av mig - Förlåt Elisa!
Sen så hade vi lunch - det var varmkorv med pullvermos, så jag åt bara grönsaker.
Sen var det HLR på idrotten. Det var skönt, slippa klä om och så!
Sen så hade vi matte. Har ju lite svårt med det, så pratade med lärarn om det.
Aa... Det var ju min dag det...

Men ska klä på mig kläderna och skorna, ska hämta dom lite tidigare idag,orkar inte sitta hemma och decka!
XOXO

PS! Ni måste bara se den här videon! (Det är inte One Direction som har gjort eller sjungit in låten!) http://www.youtube.com/watch?v=sFDjTOPHF80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0