Topp 10 Killar Sångare/Skådespelare

Snyggaste killarna, rankade i ordning 1 är den bästa 10 sämsta!

1. Harry Styles - Sångare från One Direction
2. Louis Tomlinson - Sångare från One Direction
3. Andreas Wijk - Model, igen känd från Modeljackten 2011?
4. Zayn Malik - Sånagre frå One Direction
5. Zac Efron - Skådespelare, igen känd från "17 again"?
6. Ryan Reynold - Skådespelare, ingen känd från "The Change-up"?
7. Duke Orsino - Skådespelare, igen känd från "She's The Man"?
8.Liam Payne - Sångare från One Direction
9. Jesse Metclfe - Skådespelare, igen känd från "Jon Tucker Must Die"?
10. Naill Horan - Sångare från One Direction


Harry Style Min blivande man!
Louis TomlinsonOm jag inte blir gift med Harry, så gifter jag mig med Louis!
Anreas WijkSnygg eller vad?
Zayn MalikGilla?
Zac EfronSnyyyygg!
Rayn ReynoldBiffig= snyggt!
Duke OrsinoHan är mycket snyggare i filmen!
Liam PayneSöt haw?
Jesse MetclfeSNYGG!
Naill HoranVisst är han söt!?

Så vad tykcer ni!? Snygga va!? 
Kiss And Hug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0