Svar På Frågestunden

Tilde om What you do not know about me?:
1.När var dit senaste förhållande?
2.Har du rökt eller drukit alkohol?
3.Vem var ditt senaste strul?
4.Favorit märke?
5.Bästavänner?
6.Har du några syskon?
Älskar din blogg!
Kram

Svar: 1. Jag har faktiskt inte haft ett förhållande. Har kännt att jag inte är typ redo för det, och har tackat nej.
2. Jag har aldrig prövat eller vilat pröva alkohol eller att röka!
3. Jag har aldrig strulat faktiskt!
4. Odd Molly tror jag. Eller kanske Abercombie And Fitch.
5. Matilda Alsterman. Har varit kompisar ända sedan vi gick på dagis Vi har gått igenom våra brister, men alla är borta och nu kan vi prata om allt och alla!
Älskar dig gumman!
6. Jag har en tvillingbror som heter Olle och en lilla syster som heter Anna (fyller 10 år).
Kul att du älskar min blogg! Kram

Hannah om What you do not know about me?:
Vart skulle du vilja resa om du fick välja vilket land/plats i hela världen??

Svar: Jag skulle sååå vilja åka till USA! Jag skulle vilja åka runt i USA, upptäcka olika stater och städer. T.ex. New York, LA, Las Vegas, Hollywood, Miami, Kalifonien, Chicago, San Diego, San Francisco, Florida m.m.
Skulle även också vilja åka till Syd Afrika. Det skulle vara så coolt! Se alla djuren, värmen och se hur olikt det är i här i Sverige. Se hur människorna som lever i de fattiga delarna av Afrika lever. Man har ju en bild, men den bilden kanske inte stämmer. Skulle vilja se hur det verkliger ut som.
Karibien skulle också vara riktigt coolt! 

Johanna om What you do not know about me?:
1.Hur lång e du? 2.Favvo glass? 3.Och vad älskar du mest med ditt liv?
Svar: 1. Jag är 171 cm lång. 2. Min favvo glass är nog  choklad glass eller  kokosglass.
3. Det jag älskar mest med livet är nog min familj och släckt. Det är klart att man bah inte orkar med dom ibland, speciellt familjen. Men man älskar dom ju ändå!


Hoppas att ni fick svar på alla erafrågor nu!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0