Aaaa!!!

Omg!!!
Är så upp i varv nu asså! Kan typ inte ligga stilla!
Jag och Emma kom dit (till där dom spelar in sin kommande skiva) ca kl 20.
Stod och väntade, både ute och inne på 7eleven.
Och så plötsligt så gick många tjejer ut från 7eleven och då följde vi med.
Och när vi kom ut så stod Louis och Zayn och pratade med fansen!! Började filma och ta kort, och rörde vid Louis arm då!!!
Sen typ 20 min efter dom hade gått in, så sa en vakt att dom skulle ta ner avspärrningarna, och dom som ville skulle få följa med upp och stå på andra sidan gatan där studion var.
Och då följde vi så klart med upp!
Sen så stod vi i typ 2 timmar och väntade på att dom skulle komma ut.
Och efter ca 1-2 timmar så kom Louis och Liam ut!
Fick krama Liam 1 gång och Louis 2 gånger! Och ringde min mamma och bad henne väcka min lillasyster som låg och sov så hon kunde få prata med Louis i telefon. Så min lillasyster fick prata med Louis i telefon också! (även om hon var lite borta och förvirrad, men hon kommer vara överlycklig imorgon bitti när hon verkligen fattar det!
Sen så träffade jag Paul också! Jäkla skön kille! Bästa humorn asså!
Sen så stack jag och Emma (och hennes två storasystrar) hem med buss för tunnelbanan hade stängt för att det var så sent!

Lovar er att jag är den lyckligaste tjejen just nu! Det är helt sjukt!
Ska dit imorgon också! Tagga!!!
Kiss and hugs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad roligt, jätte avundsjuk!



När jag ändå är här och kommenterar tänkte jag även tipsa om veckansblogg, som du gärna får delta i! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/13-maj-2012-veckansblogg.html#comment

2012-05-17 @ 21:43:26
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0