På väg till One Direction!!!

Hejhej!
Sitter på tunnelbanan nu mot t-centralen.
Ska åka till Slussen sen och gå till där mitt favoritband One Direction spelar in sin andra platta!
Jag och min kompis Emma ska dit och skrika som fjortisar!
Hoppas såklart att jag ska få se en glimt av dom, men man vet ju aldrig!...

Har inte gjort inlägg som jag har lovat, men har typ haft fullt upp... (eller har jag det..?)
Men iallafall, jag har varit i Linköping hela helgen. Åkte dit i fredags eftermiddag efter skola.
Har firat farmor som fyllde 82 år! (gammal farmor man har!...)
Har varit med kusinerna också.
Har haft det allmänt mysigt och roligt!
XOXO

Ps! Lägger ut bilder från ikväll sen! (LOVAR!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0