Fråga

Thitti om Vinter Bilder:
Fett snygga bilder!
Vad för kamera tog du bilderna med? :) <3

Svar: Kul att du gillar bilderna! Tack!
Kameran jag använder heter Olympus PEN E-PL1 Review  och det är en systemkamera.
Jag har 3 olika objetiv till kameran.


Objektivet till vänster är för normal foton.
Objektivet till höger är till för när man ska ta foto längre ifrån
Objektivet längst ner är för när man ska ta profil bilder eller nära bilder med en bra skärpa. 
Jag använder mest objektivet som tar profil bilder och som har väldigt bra skärpa.
Läggde ni märket till skillanderna på bilderna. Fotot längst upp är tagen med objektivet med den bra skärpan och den som tar bra profil biler. Den andra är tagen med den normala objektivet. Visst är det skillnad?
Jag rekomenderar verkligen den här kameran!
Kosnaden på kameran och alla objektiv är ca 12 000 kr. Värd varenda krona!

Bild på kameran.

Kiss And Hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0